Engelstalige data-base op Edcanvas

Ondanks mijn verwoede pogingen om Nederlandstalige documenten te vinden kom ik toch een veelvoud aan Engelstalige tegen die interessant genoeg zijn om te bewaren. Daarom ben ik maar een “board” begonnen op Edcanvas onder de titel : Education, technology & the flipped classroom”. Dus iets breder dan alleen het flip-concept, ook achtergronden over technologie in het onderwijs, handige tools, etc. Ook experimenteer ik op die manier met gratis collaboratieve online-tools. Heb inmiddels een ouderwets schriftje naast de computer liggen waar ik alle namen van tools, gebruikersnaam en wachtwoord in op schrijf want raakte de draad een beetje kwijt. 😉

Daarnaast wil ik ook heel graag een andere blog hier op WordPress aanbevelen, die van Gretel Patch. ( zie ook aan rechterkant van deze blog)
Daar staat ontzettend veel info. op die ze in het kader van haar studie “Educational Technology”heeft verzameld.

Over ilonkahebels

I teach communication skills and journalism at a University of applied sciences in the northern part of The Netherlands. I am doing research in the field of collaborative learning in web-based environments and am interested in technology in education; how can we apply it trying to enhance learning? This is part of my Master study Educational Theory I hope to finish by fall 2013.
Dit bericht werd geplaatst in Flipped classroom. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

